از فی مابین بردن بوی بد چاه فاضلاب دستشویی و گرمابه

این ایام با ارتقا دستشویی , توالت و توالت در منازل , بوی بد چاه , بوی بد فاضلاب , بوی بد دستشویی , بوی بد توالت بوی بد گرمابه و بوی بد سینک ظرف شویی فراوان شایع شده‌است .

علت ایجاد بوی بد چاه فاضلاب توالت و حمام:

این بوهای بد در تمامی جا پیدا میگردند و مشام آدم را غمگین میکنند . هر کسی دنبال راهی برای خلاصی از شر این بوهای بد میشود . شما نیز بدون شک با این بوها مواجه شده‌اید و قصد از فی مابین بردن بوی بد را دارید . می بایست هرچه زودتر به اندیشه رفع بوی بد فاضلاب و گرمابه و دستشویی دسشویی ساختمان خویش باشید . چون آثارمخربی بر روی سالم شما و خانواده و خردسالان دارااست .

از بین بردن بوی بد آشپزخانه در کرج

وجود  گاز های فاضلاب و بوی بد آنها و تاثیرشان بر سلامتی انسان:

گازهای فاضلاب اعم از موادی فراوان سمی میباشند که از تجزیه مواد درون چاه فاضلاب تولید می‌گردند . در غلظت بالاچشم‌ها در اثر تماس با این گاز قرمز رنگ , ملتهب و دردناک شده و به فروغ و روشنایی حیاتی میگردند . در غلظت‌های خیلی ذیل آتار مخرب این گاز منجر راز درد , خواب آلودگی , بی حالی , وضعیت تهوع , استفراغ , تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی میشود .

اثرات مزمن بوی بد فاضلاب بر روی سیستم تنفسی دربرگیرنده سرفه , درد در بینی و گلو و درد هنگام تنفس است . اینها اعم از مهم‌ترین اثر ها زیان آور گازهای فاشلاب بود که نشانه ها وجود این گازهای بوی بد فاضلاب است .

بررسی اشتباهات  و راه کار های  موجود برای رفع بوی بد فاضلاب و دستشویی:

لوله بازکنی آزادی غرب شبانه روزی

برای برطرف کردن بوهای مزاحم در منزل , اکثر اوقات مردمان از اسپری‌های خوش‌بوکننده هوا به کارگیری میکنند این اسپری‌های شیمیایی در واقعیت رایحه را از فی مابین نمی‌برند بلکه با بوی نافذ اسانس‌های تصنعی خویش , بوهای نامطبوع را می‌پوشانند یا این که این که نظیر قرص‌های بوگیر دستشویی محتوی دی‌کلروبنزن , سلول‌های بویایی مارا با لایه‌ای از ترکیبات روغنی زیان‌آور که از خویش متصاعد میکنند , پوشانده و از این روش بازدارنده استشمام بوی نامطبوع میگردند .

استراتژی مطلوب برای رفع بوی بد چاه دستشویی چیست؟

ما در‌این مطلب میخواهیم راهکارهایی را به شما فراگیری دهیم تا به امداد خوشبو کننده های ارگانیک هوا فضای منزل را معطر فرمایید .

از بین بردن بوی بد چاه فاضلاب توالت و حمام

نحوه از فی مابین بردن بوی بد در چاه فاضلاب سرویس‌های بهداشتی و دستشویی ساختمان : تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی در پیروزی مشهد شبانه روزی

از تهویه دستشویی به کارگیری فرمایید .

مخلوطی از گیاهان معطر مورد‌علاقه خویش را در یک گونی کتان یا این که قوطی رخنه‌ شده ریخته و در گرمابه و دستشویی قرار دهید .

گلوله‌های معطر صحیح فرمایید . برای این کار میزان معادل نمک را با آرد گندم ادغام فرمایید و به آن کمی آب گرم و مقداری عصاره ارگانیک گیاهان معطر مورد‌علاقه خویش را بیشتر و به خیر ادغام فرمایید تا خمیر سفتی به دست آید . در شکل رغبت , با مقداری رنگ خوراکی , خمیر را به رنگ‌های دلخواه خویش در آورید . خمیر را به طور گلوله‌های کوچک درآورید و آن‌ها‌را در سایه و هوای آزاد کم آب فرمایید . این گلوله‌های رنگی و معطر را در ظروف در گشوده , در دستشویی و دست‌شویی و بقیه نقاط منزل قرار دهید .

۲ عدد لیمو برش خورده , عدد ساقه رزماری دارنده برگ , ۱پیمانه آب را درون تابه میانگین ریخته , با حرارت ناچیز آن را به جوش آورید . بگذارید بوی خوش منزل را فرا گیرد . اعتنا فرمایید آب درون تابه کم آب نشود . زیرا لیمو و رزماری سوخته بوی بدی به جا میگذارند .

قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین را در ۲ واحد اندازه گیری آب حل كنید و درون اسپری بریزید . این مایع را آراسته در هوای اتاق اسپری كنید . بنابراین بوی بد جانور از فی مابین میرود .

به امداد ایجاد بوگیر های دستی و خانگی به سادگی میتوانید ازعهده ی رفع و از فی مابین بردن بوی بد در دستشویی و چاه فاضلاب خویش خلاص گردید . خدمات فلاش تانک اوین شمال تهران

از بین بردن بوی بد چاه فاضلاب توالت و حمام

ازبین بردن  بوی بد فاضلاب حمام:

بعداز حمام‌گرفتن یا این که شستن خرقه ها در‌این محفظه یا این که چه بسا شستن فضای سرویس‌های بهداشتی , معمولا تلفیقی از بوی چندین مواد شوینده متعدد ملازم بخار آب آن محفظه چه بسا فضای منزل را دربرگیرنده می شود . كه راجع‌به بعضا ماده های شوینده قدرتمند نظیر اسیدها و سفیدكننده‌های ذی‌ربط , نفس‌گیر و ناراحت‌كننده باشد . در چنین قوانینی بعد از روشن‌كردن هواکش و بازكردن پنجره آن محیط , فورا چندین كبریت یا این که یك عدد شمع در محفظه پر‌نور كرده و چندین دقیقه حوصله كنید . بعد از طی این دوران , خواهید روئت کرد كه این راهكار به چه شکل معجزه‌آسا فعالیت خواهد كرد و به راحتی بوی بد گرمابه خانه و ساختمان شما از فی مابین خواهد رفت . شمع در اینجا نظیر یک بوگیر فعالیت کرده و بوی بد ماده های شوینده را در گرمابه از فی مابین می‌برد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *