استفاده از توالت فرنگی در ایران خیلی رایج نبود و برای همین اولین باری که از آن استفاده می شد ممکن بود مشکلاتی به وجود بیاورد ما در این مقاله نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی و نشستن روی آن را آموزش می دهیم.

آموزش چگونگی استفاده از توالت فرنگی

ابتدا باید سنگ توالت با ابعاد مناسب و استاندارد را تهیه کنید تا نشستن و بلند شدن برای شما آسان باشد بهتر است هنگام استفاده از توالت فرنگی به صورت ۹۰ درجه ننشینید تا عمل تخلیه روده ها راحت تر و ساده تر انجام بگیرد. بهتر است برای استفاده از توالت فرنگی زیر پای خود یک چهارپایه یا صندلی کوچکی بگذارید تا روده های شما کاملا تخلیه شود.

اگر در هر شرایطی توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شد می‌توانید با لوله بازکن های مجرب در سراسر تهران مانند لوله بازکن غرب تهران برچسب تماس بگیرید و از خدمات تکنسین های این سایت برای باز کردن لوله های توالت فرنگی خود استفاده نمایید.

نحوه شستن و طهارت گرفتن هنگام استفاده از توالت فرنگی

دغدغه اصلی بسیاری از مصرف کنندگان این نوع توالت ها مسئله نحوه شستن و طهارت گرفتن بعد استفاده از توالت فرنگی می باشد. برای اینکار ابتدا مقداری از جای خود بلند شوید و با عبور شلنگ از میان پاهای خود و در حالت نیم خیز طهارت بگیرید.

دغدغه ی دیگر که در هنگام استفاده از توالت فرنگی ممکن است با آن رو به رو شوید موضوع گرفتگی های پی در پی این نوع توالت ها می باشد که معمولا نسبت به توالت ایرانی بیشتر دچار گرفتگی شده و دارای سیستم حساسی نیز می باشد و در صورت نداشتن تجربه کافی نمی توان با بی تدبیری و بدون مهارت کافی اقدام به باز کردن آن با استفاده از روش های خانگی و یا روش های غیر اصولی نمود از همین رو ما به شما پشنهاد می کنیم که در این مواقع از خدمات سایت های معتبر اینترنتی مختلف همچون سایت برچسب کمک بگیرید.

سایت برچسب خدمات لوله بازکنی را به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی در سراسر تهران ارائه می کند که شما با جستجوی به عنوان مثال لوله بازکن نلسون ماندلا می توانید نزدیکترین و مجرب ترین افراد را به منطقه محل سکونت خود فرا بخوانید تا با استفاده از روش های استاندارد و رعایت نکات بهداشتی و حداقل کثیف کاری، بدون آسیب به سیستم لوله کشی فاضلاب بتوانند انواع گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های مختلف ساختمان شما را برطرف نمایند.

نکات مهم استفاده از توالت فرنگی

اگر شما هم با پیشرفت فناوری جزء آن دسته از کسانی هستید که از توالت فرنگی در منزل خود استفاده می کنید باید حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید و به رعایت آنها اهمیت بدهید.

  • استفاده از دستمال برای باز کردن درب توالت فرنگی در مکان های عمومی
  • رعایت بهداشت فردی و طهارت گرفتن به شکل اصولی برای پیشگیری از بیماری های عفونی
  • پرهیز از انداختن دستمال در توالت فرنگی
  • بستن درب توالت فرنگی قبل از کشیدن سیفون
  • ضدعفونی کردن و شستن دست ها

از این رو با رعایت نکات فوق شما می توانید به صورت اصولی از سرویس توالت فرنگی منزلتان استفاده نمایید که برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله های لوله بازکنی سایت برچسب که یکی از آنها به آموزش استفاده از توالت فرنگی اختصاص دارد مراجعه نمایید.

برای شستن خود در استفاده از توالت فرنگی ابتدا باید توجه کنید که شیلنگ آب در کنارتان حتما باشد یا توالت فرنگی شما مجهز به بیده یا خودشور باشد، چرا که با آفتابه یا وسیله ای دیگر نمی شود طهارت گرفت.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *