چهارچوب کمکی توالت فرنگی بسیار کارآمد می باشد زیرا در جامعه افراد زیادی مجبور هستند به دلایل مختلفی مثل کهولت سن آسیب دیدگی کمر پا زانو و یا حتی بارداری یا به هر علت دیگری از توالت فرنگی استفاده کنند استفاده از توالت فرنگی مشکلاتی را هم نیز دارد مانند مشکل نشست و برخاست برای افراد کهنسال و به همین دلیل ما برای برطرف کردن این مشکلات محصول اختراع شده به نام چهارچوب کمکی توالت فرنگی را در این مقاله به شما معرفی میکنیم.

کارکرد چهارچوب کمکی توالت فرنگی

محصولات بسیار زیادی در بخش بهداشت فردی ساخته شده که انسان را در انجام این کارها راحت‌ تر کرده است یکی از این محصولات چهارچوب کمکی توالت فرنگی یا توالت فرنگی تاشو میباشد.

برای استفاده از خدمات سایت برچسب جهت نصب و تعمیر انواع توالت فرنگی کافیست نام منطقه مورد نظر خود را در این سایت جستجو کنید مانند چاه بازکنی شرق تهران، سپس در نتایج جستجوی گوگل بر روی سایت برچسب کلیک نمایید و اسامی به همراه شماره همراه این افراد را در صفحه باز شده و یا دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده و بررسی نمایید و یا اینکه از طریق لینک فوق بدون نیاز به انجام مراحل نامبرده شده مستقیما با شماره این افراد تماس بگیرید.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی وسیله ای است که به افراد کهنسال و آسیب دیده که در نشستن و برخاستن مشکلات زیادی دارند کمک می کند که خودشان با کمک گرفتن ازاین چهارچوب و دست بر روی توالت فرنگی بنشیند و بتوانند به راحتی بلند شود به صورتی که هیچ فشار روی کمر و پاهایشان وارد نشود این کار می تواند برای افرادی که کهنسال هستند و مشکلات زیادی را دارند و توانایی و استقلال به همراه داشته باشد و حتی می‌تواند باعث بهبود انگیزه در افراد شود.

از آنجا که چهارچوب کمکی توالت فرنگی یک وسیله ضروری برای افراد با سنین بالا می باشد نیاز است تا به محض هر گونه ایراد در آن فوراً مشکل را با متخصص لوله بازکنی شهرک غرب سایت برچسب که اماده ارائه خدمات در سایر خیابان های تهران می باشد در میان بگذاریم تا هم کمکی به افراد سال خورده کرده باشیم و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

تفاوت چهارچوب کمکی توالت فرنگی با دستگیره کمکی آن

دستگیره کمکی توالت فرنگی و چهارچوب کمکی توالت فرنگی کالایی هستند که هر دو تا کار شبیه به هم را انجام می‌دهند و افراد سالمند و کسانی که مشکل دارند در نشستن و برخاستن می تواند از آنها کمک بگیرد اما چهارچوب کمک توالت فرنگی امتیازات بیشتری نسبت به دستگیره کمکی توالت فرنگی دارد که ما در این مقاله به آنها اشاره می کنیم.

  • چهارچوب کمکی توالت فرنگی نیاز به دریل کاری و سوراخ کاری ندارد این در حالیست که دستگیره کمکی توالت فرنگی حتماً باید به دیوار پیچ شود و شما نیاز به نصاب دارید.
  • در چارچوب های کمکی توالت فرنگی افراد تسلط بیشتری بر نشستن و برخاستن دارند و به دلیل این که پایه های پلاستیکی ژله ای دارد امکان لیز خوردن برای افراد کمتر می‌شود.
  • هزینه چهارچوب کمکی توالت فرنگی بسیار کم است و مقرون به صرفه می باشد نسبت به دستگیره کمکی توالت فرنگی

ویژگی‌های برجسته چهارچوب کمکی توالت فرنگی

محصول بهداشتی چهارچوب کمکی توالت فرنگی مزایای بسیار زیادی دارد که همین مزایا این محصول را کاربردی کرده است که به آنها اشاره خواهیم کرد. به دلیل اینکه سالمندان در امر نشستن و برخاستن بر روی چهارچوب توالت فرنگی راحتی بیشتری دارد امتیاز دیگر این است که چهار چوب کمکی توالت فرنگی پایه های لاستیکی خوبی دارد که در برابر لغزش بسیار مقاوم هستند و سر نمی خورند.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی قابلیت تنظیم کردن ارتفاع دسته ها و پایه ها را دارد و شما بدون نیاز به سوراخ کاری می توانید از این وسیله به راحتی استفاده کنید.
از امتیازات دیگر این وسیله قابلیت نصب آن بر روی تمامی توالتهای فرنگی می باشد این وسیله دارای پوشش ضد آب می باشد که از زنگ زدگی و پوسیدگی آن جلوگیری می‌کند.
دستگیره‌های چهارچوب کمکی توالت فرنگی از جنس آلاستومز می باشد که نرم و مقاوم هستند و وزن بسیار سبکی دارد و این امکان را به افراد می‌دهد که به راحتی آن را حمل می کنند.

اگر در زمان نصب چهارچوب کمکی توالت فرنگی متوجه بوی بد فاضلاب شدید بدانید لوله فاضلاب شما گرفته است اگر نتوانستید خودتان این گرفتگی را برطرف کنید می توانید با لوله بازکن های متخصص سایت برچسب در سراسر تهران تماس بگیرید تا سریعاً خود را به محل موردنظر شما برسانند.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی وسیله ای است فلزی با دستگیره های پلاستیکی که به افراد سالمند و آسیب دیده که نشستن و بر خواستن برایشان مشکل است این اجازه را می‌دهد که خودشان با کمک گرفتن از نیروی دستشان بر روی توالت فرنگی نشست و بر خواست کنند به صورتی که روی پاها و کمرشان فشار زیادی وارد نشود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *