اگر در شهر کرج زندگی می کنید و در آشپزخانه منزلتان بوی بدی را استشمام می کنید و به دنبال راه حل برای برطرف کردن این بوی بد می باشید به شما توصیه می کنیم تا این مطلب را بخوانید تا با روش های ساده و کاربردی برای از بین بردن بوی بد در آشپزخانه آشنا شوید.

از بین بردن بوی بد آشپزخانه در کرج

از بین بردن بوی بد سطل زباله در آشپزخانه

اگر از سطل آشغال بوی بدی به مشام می‌رسد توصیه می شود که هر بار که کیسه زباله را عوض می‌کنید در انتهای سطل زباله مقداری جوش‌شیرین ریخته تا بوی بد سطل زباله را بگیرد جوش شیرین یکی از مواردی است که در از بین بردن بوی بد بسیار موثر بوده و کاملاً بوی بد را از بین می برد این ماده اکثر خانه ها در کرج موجود می باشد و این در دسترس تر بودن خود یکی از مزیت های استفاده از جوش شیرین در از بین بردن بوی بد می باشد.

بوی ماهی سرخ شده را چگونه از بین ببریم؟

برای از بین بردن بوی بد ماهی در آشپزخانه می توانید قبل از پختن ماهی به روغن آن مقداری کره بادام زمینی بزنید تا از ماندن بوی ماهی در آشپزخانه جلوگیری شود. با این کار نه تنها بوی بد ماهی در زمان سرخ شدن در آشپزخانه باقی نمی ماند که از ماندن بوی ماهی بعد از چند روز در آشپزخانه را نیز نخواهید داشت. اگر باقی مانده های ماهی در سیفون ظرفشویی باقی بماند حتما بعد از گذشت زمان بوی بدی از سینک به مشام می رسد که در این صورت یا خودتان شخصا اقدام به بازکردن توری سینک ظرفشویی کنید یا با شرکت های لوله بازکنی در کرج تماس بگیرید تا مشکلتان را برطرف کنند.

بوی ماندگی یخچال را با این ترفندها از بین ببریم؟

برای از بین بردن بوی ماندگی در یخچال و برای داشتن حس تازگی در زمانیکه در یخچال را باز می کند می توانید از مقداری قهوه استفاده کنید بدین نحو که مقداری قهوه را در یک ظرف ریخته و در یخچال یا فریزی قرار دهید. بعد از گذشت یک شب خواهید دید که دیگر یخچال نه تنها بوی نامطبوعی نمی دهد که زمانیکه دری یخچال را باز می کنید بوی خوشی به مشام می رسد. توجه داشته باشید که ظرفی که قهوه را در داخل آن می ریزید باید کم عمق و پهن باشد. تعمیر و نصب توالت فرنگی شهرک بنفشه کرج

یکی دیگر از راه هایی که می تواند بوی ماندگی را از یخچال دور کنید استفاده از چای کیسه ای در یخچال می باشد. برای اینکه بوی ماندگی را از یخچال دور کنید می توانید چند عدد چای کیسه ای را در درون یخچال بگذارید، این کیسه‌ها بوی نامطبوع یخچال را به خود جذب کرده و باعث حفظ تازگی و طراوت در یخچال شود بدین ترتیب در یخچال بوی ماندگی را از بین برده اید.

از بین بردن بوی بد آشپزخانه در کرج

ترفند های دیگری برای از بین بردن بوی نامطبوع یخچال

یک عدد سیب زمینی را پوست کنید و سپس آن را به دو قسمت تقسیم کنید هر قسمت از سیب زمینی را در یک قفسه از یخچال قرار دهید زمانی که قسمت بریده شده زیرزمینی سیاه رنگ شود به کمک یک چاقو آن قسمتی که سیاه شده است را ببرید و مجددا زمینی را در داخل یخچال برگردد به صورت بوی بد یخچال توسط سیب زمینی گرفته شده است. بسیاری از افراد لوله بازکن در مشهد از این ترفند برای از بین بردن بوی بد فاضلاب نیز استفاده می کنند.
همچنین می توانید با استفاده از گوجه فرنگی رقیق نشده قفسه های درون یخچال را تمیز کنید و سپس با آب گرم باعث می‌شود تا قفسه های یخچال کاملاً و قسمت های فلزی آن براق شود. دقت داشته باشید برای اینکه یخچال بو نگیرد، باید در هفته یک بار داخل یخچال نظافت کنید و از ماندن غذاها و میوه ها در یخچال جلوگیری کنید تا یخچال بوی ماندگی نگیرد.

برای از بین بردن بوی چربی در آشپزخانه چه باید کرد؟

اگر در فضای آشپزخانه بوی چربی و روغن به مشام می رسد، برای از بین بردن بوی چربی در آشپزخانه می توانید از مقداری سرکه سفید استفاده کنید به این ترتیب که بعد از هر بار سرخ کردن یک کاسه سرکه سفید را در آشپزخانه قرار دهید سرکه بوی بد ناشی از سرخ شدن غذا را به خود جذب کرده و مانع از این می شود که فضای آشپزخانه مملوء از بوی بد روغن و چربی می شود. لوله بازکنی و تخلیه چاه در بلوار اردیبهشت شبانه روزی

برای از بین بردن بوی فاضلاب چه باید کرد؟

اگر بوی فاضلاب از آشپزخانه به مشام می‌رسد می‌تواند به علت گرفتگی لوله باشد که در این صورت باید با شرکت‌های مرتبط با لوله بازکنی کرج تماس گرفته و مشکل گرفتگی را با آنها مطرح کنید تا در کوتاهترین زمان در محل حاضر شده و نسبت به برطرف کردن گرفتگی لوله اقدام کند. البته اگر بوی نم و رطوبت به مشام می رسد، احتمال ترکیدگی لوله نیز می باشد که در این صورت برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن یا ترکیده بودن لوله با افراد متخصص در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله تماس بگیرید تا با استفاده از دستگاه های مخصوص سالم یا ناسالم بودن لوله را تشخیص دهند.

حفر چاه آب و فاضلاب آپادانا مرکز تهران فوری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *