نکات اصولی که می بایست در لوله کشی فاضلاب رعایت کنیم .

لوله‌های فاضلاب می بایست با شیب مطلوب و یکنواخت نصب شوند . شیب بیشتراز حد لوله‌ها منجر ارتقا سرعت جریان فاضلاب شده , در فیض آب فاضلاب تخلیه شده و مواد جامد و فضولات در لوله‌ها باقی میماند و به مرور منجر گرفتگی لوله‌ها و نیاز به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله می گردد . لوله بازکنی سمنگان شبانه روزی

شیب قلیل هم منجر کاهش و چه بسا انقطاع جریان فاضلاب شده و در فیض لوله‌ها مسدود می گردد . میزان شیب لوله کشی فاضلاب می بایست دربین ۰ تا ۵ درصد باشد .

استفاده از اتصالات ۴۵ درجه در لوله کشی ساختمان

درلوله کشی فاضلاب ساختمان از اتصالات ۴۵ رتبه می بایست مصرف شود .

لوله‌های فاضلاب را توسط بست های اختصاصی لوله در بخش های صحیح مهار کرد .

لوله کشی فاضلاب

می بایست لوله را تا حد قابلیت و امکان بی واسطه و صاف نصب کردو آنها‌را از ذیل ساختمان عبور نداد .

پیشین از اتصال لوله قائم فاضلاب به لوله افقی فاضلاب , می بایست آغاز روزنه بازدید فاضلاب نصب شود . اما در انتهای لوله‌های افقی فاضلاب هم نصب روزنه بازدید لازم است . محل روزنه بازدید می بایست دردسترس اشخاص باشد . نصب و تعمیرات توالت فرنگی یافت آباد جنوب تهران فوری

سیفون های ساختمان مسلما می بایست سطح باشد و شیب نداشته باشد . همینطور همه سیفون زمینه به کارگیری در مسیر فاضلاب می بایست دارنده هوا کش باشند .

می بایست اعتنا کرد که سایز رایزر خروجی فاضلاب مطلقا جوابگوی خروجی فاضلاب باشد .

اصلا رایزرلوله کشی فاضلاب آشپزخانه با رایزر گرمابه یا این که دستشویی مشترک نباشد .

استفاده از چسب مخصوص در لوله کشی فاضلاب ساختمان

درلوله کشی فاضلاب با لوله های پلیکا مسلما چسب قادر اختصاصی پلیکا مصرف شود و چسب کافی برای به کارگیری در لوله و اتصالات به آن ها زده شود .

آموزش و راهنمای کلیدی سریع ترین روشهای باز کردن چاه توالت در مواقع ضروری

لوله های فاضلاب و دیگر لوله ها در ساختمان های در درحال حاضر تولید بدلیل وجود دیگر مصالح می بایست زمینه اعتنا قرارگیرند .

در هنگام به کارگیری از لوله و اتصالات به طبع اعتنا داشته باشید که کنار گذاشتن یا این که شکستگی نداشته باشد .

لوله کشی فاضلاب

لوله های فاضلاب از محصول پلیمر در صورتی‌که برعلیه نوروروشنایی خورشید به طور بی واسطه قرارگیرند منجر زخم دیدن لوله می شود . براین اساس در لوله کشی فاضلاب هنگام ساختمان سازی روی آن را با یک عایق بپوشانید .

در صورتی‌که لوله کشی فاضلاب در فصل سوز و سرما انجام میگیرد شاید لوله ها در گیر پارگی یا این که یخ زدگی شوند . براین اساس پرسنل لوله کش می بایست بعد از اجرای سیستم لوله كشی و انجام آزمایش های متعدد , آب كل سیستم را تخلیه نمایند . آنها میتوانند از آب نمک به کارگیری نمایند تا در صورتی‌که آب در نصیب هایی از لوله باقی ماند قابلیت و امکان یخ‌زدگی آن کمتر شود .

پرهیز از قرار دادن وزن شیر الات بر روی لوله ها

از قرار دادن وزن شیر آلات بهداشتی , وزن شیرهای اساسی و فرعی واحدها , وزن كلكتورها و… روی لوله ها بپرهیزید .

لوله کشی فاضلاب

در صورتی‌که لوله کشی در سقف انجام میگیرد هنگام ورود لوله فاضلاب به گرمابه و دستشویی می بایست محل تقاطع دو دیوار تحت عنوان مسیر عمودی تعیین گردد چون شاید در شکل نصب وسایل و آویزها بر روی دیوار باعث زخم وصال و ترکیدن لوله ی فاضلاب شود . لوله ها می بایست مسیرهای افقی را در كف طی كرده و دقیقاً از ذیل حالت شیر آلات ساختمانی وارد اتصالات نصب شده در دیوار گردند .

بعداز اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان به مراد اطمینان از عدم وجود نشتی می بایست مدار لوله کشی را تست کنیم .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 2    میانگین: 4.5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *