یکی از امکاناتی که برای خانه ها امروزه وجود دارد گذاشتن راه خروجی برای توالت فرنگی است به همین خاطر لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا که بعد از این که کار ساخت و ساز خانه به اتمام رسید مسایلی از قبیل گرفتگی چاه توالت ایجاد نشود.

اگر می خواهید در منزل خود توالت فرنگی بگذارید، حتماً به سایت برچسب به مقاله نصب توالت فرنگی رجوع کرده و آن را بخوانید تا روش لوله کشی توالت فرنگی و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

مطالب مهم در باب لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

برای لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی رعایت چندین نکته الزامی است که در بقیه مقاله به آنها می پردازیم. دانستن این مطالب مهم به خاطر این است که زمانی که دستشویی فرنگی را قرار دادید و کار لوله کشی آن به اتمام رسید، مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله ها و همچنین بوی ناخوشایند توالت و معضلات دیگری نداشته باشید.

با مشاهده هر گونه گرفتگی و یا انتشار بوی نامطبوع در فضای سرویس بهداشتی رسیدگی به حل این مشکل را هرگز پشت گوش نیندازید با هر تأخیر در واقع هزینه های جانبی زیادی در آینده برای خود تراشیده اید. با توجه به پیچیدگی سیستم فاضلاب توالت فرنگی، از هر گونه اقدام خودسرانه جهت فنرزنی آن، چنانچه تخصص کافی ندارید پرهیز کنید و کار را به تکنسین این حرفه بسپارید.

سایت برچسب با ارائه خدمات چاه بازکنی در خیابان های مختلف؛ همانند لوله بازکنی نواب به صورت فوری و ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده، کافیست با نزدیکترین تکنسین به خود از میان اسامی معرفی شده در خیابان نواب، در تماس شوید و در کمتر از ۱ ساعت مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را برطرف بسازید.

 لوله های توالت فرنگی در جهت صافی قرار بگیرند

‌ نکته‌ ای که در ابتدای لوله کشی باید به آن دقت کنیم، این است که در جاهایی که لوله ها به حالت عمودی کنار هم گذاشته می‌شوند، فاصله مناسبی به اندازه ۵ سانتیمتر از هم داشته باشند و به حالت موازی کنار هم گذاشته شوند تا زمانیکه درسیستم فاضلاب مشکلی پیش آمد،  بتوانیم به راحتی به رفع آن ها بپردازیم.

بعد از اینکه نصب و لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی تمام شد؛ اگر مشکلی مثل بوی ناخوشایند توالت یا گرفتگی لوله فاضلاب پیش آمد گروه لوله بازکنی سایت برچسب با خدمات فوری و سریع در تمامی نقاط شهر تهران با رعایت کامل موارد بهداشتی، ایمنی و تشخیص مدل گرفتگی لوله های فاضلاب به رفع آن می پردازند؛ از همین رو داشتن مشخصات این تکنسین از قبیل شماره آنها می تواند به روال ثبت سفارش شما در هر منطقه از تهران که سکونت دارید، سرعت ببخشد.
برای تماس با لوله بازكني ستارخان می توانید از طریق لینک موجود در همین صفحه، به شماره وی دست یابید و جهت بازدید از لوله ها طرفین کار با هم توافق نمایید.

وجود هواکش در لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

در لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی، لوله هایی برای هواکش تا ارتفاع پشت بام در نظر بگیرید و آنها را از پنجره به بیرون قرار ندهید؛ زیرا بوی ناخوشایند دستشویی در خانه می آید و این لوله ها را تا پشت بام حتماً بالا ببرید.

شیب استاندارد لوله ها در لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

‌ لوله هایی که به حالت افقی قرار می گیرند، شیب مناسبی به اندازه ۴ درجه به طرف محل اتصال شان داشته باشند و اگر آبی در لوله های فاضلاب باشد، به راحتی به طرف چاه منتقل شود.

در زمان لوله کشی، لوله فاضلاب توالت فرنگی در جاهای که احتیاج به عوض کردن مسیر دارد از زانویی های ۴۵ درجه و جاهایی که میخواهید مسیر را به اندازه ۹۰ درجه تغییر دهید، دو تا زانویی ۴۵ درجه را به کار ببرید. اگر از این زانویی ها استفاده نکنید، با گرفتگی لوله و مسدود شدن آن روبرو می شوید و اگر هم می خواهید لوله های فاضلاب گرفته را باز کنید و یا عملیات تخلیه چاه نیاز دارید، سریع این کار را انجام دهید.

نکات ضروری هنگام لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

  •  زمانی که لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی تمام شد، روی ورودی لوله های فاضلاب درب پوش بگذارید.
  •  زمانی که لوله کشی توالت فرنگی را انجام می دهید، حتماً در طی راه جاهایی رو برای بررسی لوله تعبیه کنید.
  •  اگر در خانه شما توالت ایرانی وجود دارد و تصمیم تعویض آن با توالت فرنگی دارید، نوشته بهترین راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را مطالعه کنید که شما را در این زمینه بسیار راهنمایی می کند.

در کل باید بدانید که لوله کشی نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و درست قرار دادن شیب لوله امری نیست که بخواهید به دلخواه خود آنرا کم و زیاد کنی چرا که در هر صورت ممکن است مشکلاتی برای شما پدید آید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *