لوله کشی توالت های فرنگی مراحل خاص خود را دارد که یکی از مهم‌ترین مرحله ها نصب سیفون توالت فرنگی به صورت کاملاً بی عیب و نقص می باشد. توالت فرنگی نقش بسیار کلیدی در سیستم تخلیه فاضلاب دارد و وظیفه سیفون این است که فضولات را به همراه آب و فشار تخلیه کرده و به سمت چاه فاضلاب بفرستد.

نحوه نصب سیفون توالت فرنگی

نصب سیفون توالت فرنگی نیازمند دانش خاصی می باشد به همان اندازه که لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی سخت می باشد نصب سیفون هم نکات بسیار ریز و مهمی دارد. اولین گام شما برای نصب سیفون توالت فرنگی این نکته است که باید تمام لوله ها به یکدیگر محکم شده باشند و سپس شروع به کار کنید.

مراحل نصب سیفون توالت فرنگی

  • مرحله اول این است شما فلش تانک سرویس بهداشتی و قطعه شناور فلش تانک را ببندید و مهره آن را از قسمت بیرونی محکم کنید.
  • مرحله دوم نصب دستگیره سیفون با فلش تانک توالت فرنگی می باشد دقت کنید تا دستگیره فلش تانک توالت فرنگی به‌خوبی سر جای خودش محکم شده باشد.
  • لوله ها را به سیفون وصل کنید و به سمت پایین کمی فشار داده تا خوب محکم شوند.
  • در مرحله چهارم قسمتی که قرار است بست روی دیوار نصب شود را علامت گذاری کنید و آن را سوراخ کنید.
  • مرحله پنجم شما باید سیفون را روی بست به گونه ای نصب کنید که لوله داخل قسمت خروجی پمپ قرار بگیرد.
  • مرحله آخر در نصب سیفون توالت فرنگی این است که شما باید حجم آبگیری را بین اعداد ۴۰ یا ۷۰ قرار دهید این گونه که میزان تخلیه سیفون را روی عدد مناسب قرار دهید و حتماً به نحوه تنظیم شناور توالت فرنگی توجه نمایید چرا که آب خروجی را در این مرحله تنظیم می کنید.

اگر نصب سیفون توالت فرنگی به شکل استانداردی انجام نشده باشد می تواند بعدها شما را به دردسر بیندازد که مجبور به پرداخت هزینه های اضافی خواهید بود. افراد لوله بازکن سایت برچسب برای حل مشکلات مربوط به گرفتگی انواع توالت ها در کنار شما عزیزان می باشند و با خدمت رسانی شبانه روزی خود سعی در ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن را دارند. از جمله خدمات آنها می توان به اعزام تکنسین به اطراف تهران از جمله شهر قدس اشاره نمود.
از طریق صفحه لوله بازکنی شهر قدس مشخصات و اطلاعات تماس این تکنسین مجرب در اختیارتان قرار می گیرد و سیستم رضایت سنجی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده جهت آگاهی از میزان رضایت شما از عملکرد این افراد تماس خواهد گرفت.

 نکات مهم تنظیم شناور و متصل کردن آن به فلش تانک

در صورتی که پس از نصب سیفون توالت فرنگی به مشکلی برخوردید به کمک نکاتی که در ادامه به بحث درباره آنها خواهیم پرداخت می توانید از وقوع برخی مشکلات پیشگیری نمایید.

آب بندی باید به صورت استاندارد انجام شود وگرنه  تخلیه آب به صورت ناقص انجام خواهد شد.

توجه به تنظیم شدت جریان آب ورودی که باعث عملکرد درست سیفون و جلوگیری از نشتی آب می شود. حتماً به تنظیم دقیق پیچ‌ها و زنجیر سیستم تخلیه بسیار دقت داشته باشید تا هیچ موقع خرابی پیش نیاید و در صورت خرابی و به دنبال آن گرفتگی توالت فرنگی سریعاً با متخصصین لوله بازکنی برچسب barchasb در هر کجای تهران که سکونت دارید تماس بگیرید تا کمتر از ۳۰ دقیقه خود را به شما برسانند و با کمترین قیمت گرفتگی لوله های فاضلاب توالت شما را برطرف نمایند.

هرگز زانویی اضافه به آن نبندید زیرا اگر مشکل در شتر گلو وجود داشته باشد عمل تخلیه آب به صورت کند انجام می شود.

نکته آخر این است که شناور باید طوری تنظیم شده باشد که بتواند آزادانه حرکت کند و اینکه با دیواره های مخزن برخوردی نداشته باشد در غیر این صورت این عملکرد درستی نخواهد داشت ما در این مقاله مراحل آموزش نصب سیفون توالت فرنگی را کامل توضیح دادیم و شما اگر این موارد را رعایت کنید می توانید از مشکلاتی مانند تخلیه کند آب قطعی آب و کار نکردن دکمه تخلیه و حتی گرفتگی چاه جلوگیری کنید.
البته در صورت گرفتگی چاه توالت و اینکه نیاز به تخلیه چاه فوری داشتید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی ما در سراسر تهران مانند خدمات لوله بازکنی در اختیاریه و یا در محل مورد نظر خود استفاده کنید.

نصب سیفون توالت فرنگی و مزایای آن

مهمترین مزیت نصب سیفون توالت فرنگی نقش آن در تخلیه چاه می باشد البته می‌توان به این نکته هم اشاره کرد که سیفون توالت فرنگی یا همان فلش تانک توالت فرنگی بوی بد توالت را می گیرد تا در محیط پخش نشود و اینکه از ورود حشرات موذی به داخل محیط خانه جلوگیری می کند. در صورت گرفتگی توالت فرنگی در لوله های فاضلاب خانه های تان می توانید از تکنسین های سایت برچسب که به صورت شبانه روزی به شما خدمات ارائه می‌کنند کمک بگیرید.

لوله کشی توالت های فرنگی، اصول و مراحل خود را دارد که یکی از مهم ترین مرحله های آن، نصب سیفون توالت فرنگی به شکل کاملا درست و بی نقص می باشد. سیفون توالت فرنگی نقش کلیدی در سیستم تخلیه فاضلاب توالت فرنگی دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *