برای علاقه مندان به طراحی و اجرای آجر نسوز در نمای خارجی یا داخلی ساختمان، در این صفحه یکی از معتبر ترین وبسایت های فروش اینترنتی انواع آجر نما معرفی شده است.

آجر آنلاین (https://ajoronline.com/)، مرکز فروش آجر نسوز نما به صورت مستقیم از درب کارخانه و ارسال آن به سراسر نقاط کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی، انواع رنگ و طرح، نحوه خرید و… در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه استعلام قیمت و خرید آجر نسوز نما

مشتریان گرامی می توانند جهت استعلام قیمت آجر نسوز نما داخلی و خارجی برای پروژه ها و سفارش محصول مورد نظر با شماره ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱ (مدیر فروش) تماس بگیرند.

علاوه بر این با دنبال کردن صفحه ما در اینستاگرام (Ajor.online) می توانید نمونه کارهای بیشتری از محصولات ما را مشاهده نمایید.

فروش آجر نسوز

معرفی کاربردهای آجر نما نسوز به همراه عکس

ویژگی های مطلوب فیزیکی و شیمیایی این مصالح باعث شده امروز نقش پر رنگی را در صنعت ساختمان سازی و مصالح ایفا کنند.

بزرگترین تولید کنندگان این آجرها در آجر آنلاین، کارخانه آجر نسوز تهران، اصفهان و ورامین می باشند که در ادامه با ارائه تصاویری از پروژه های آن ها کاربرد این مصالح را بهتر توضیح می دهیم. بررسی محتوایی برخی از سایت های آموزشی خارجی

آجر نسوز تهران

آجر نسوز شومینه و باربیکیو

مهم ترین ویژگی این آجرها مقاومت بالای آنها در برابر حرارت می باشد، در نتیجه کاربرد اصلی آنها در فضاهای با درجه حرارت بسیار زیاد می باشد. استفاده از آجر نسوز در باربیکیو، شومینه، کوره های صنعتی، تنورها و… بسیار مقرون به صرفه نیز تمام می شود.

آجر نسوز در شومینه

“کاربران گرامی آجر آنلاین، در هر کجای ایران که باشند، برای خرید آجر نسوز نما از درب کارخانه و بدون واسطه، می توانند از طریق دکمه سبز رنگ تماس، مستقیما با مدیر فروش ارتباط برقرار کرده و ثبت سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. زمان پاسخگویی، همه روزه، ۸ تا ۲۰ می باشد.”

نمای خارجی

یکی از کاربردهای رایج آجر نسوز در نمای خارجی ساختمان ها می باشد، چرا که از مزایای بسیار زیادی برخوردارند از جمله:

  1. مقاومت دربرابر فرسایش، سرما و گرما؛
  2. طیف های رنگی متنوع و زیبا؛
  3. سبک بودن و عدم نیاز به نگهدارنده؛
  4. چسبندگی زیاد با ملات و سیمان؛
  5. تنوع در طرح ابعاد.

نمای ترکیبی آجر نسوز قرمز و سنگ

آجر نسوز قرمز

آجر نما نسوز مشکی در نمای بیرونی رستوران

آجر نسوز مشکی نما

آجر نسوز قهوه ای در نمای ساختمان مسکونی

آجر نما نسوز قهوه ای

آجر نسوز کف

ویژگی های آجر نسوز باعث می شود گزینه مناسبی برای پوشش کف باشد. مهم ترین ویژگی آن مقاومت در برابر حرارت و نسوز بودن می باشد.

تکسچر آجر نسوز کف فرش0
آجر نسوز کفپوش

شما مشتریان گرامی جهت خرید آجر نسوز مورد نظر، کافیست کد آن را ثبت کرده و با مدیر فروش آجر آنلاین تماس بگیرید. پس از انجام محاسباتی از جمله تعداد قالب مورد نیاز با توجه به متراژ و قیمت آجر نسوز، سفارش شما ثبت و در کمترین زمان ممکن در محل پروژه بارگیری خواهد شد. محافظت از خودرو و نکاتی که باید رعایت کرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *