انسان ها همواره در تلاش هستند تا فضای زندگی خود را زیبا کنندو سعی می‌کنند که هر طور شده با هر کاری مثل گچبری و کاغذ دیواری و نصب یک کفشور خوب محیط خانه خود را زیباتر کنند یکی از کفشورهایی که تاثیر زیادی در قشنگی خانه ما دارد کفشور سرامیک خور است که در این مقاله سعی داریم درمورداین مدل کفشور استیل توضیح دهیم.

تعریف کفشور سرامیک خور

کفشور سرامیک خور، مدلی از کف شور است که چهارچوب فلزی از جنس های گوناگون دارد و یک سرامیک خوب و اندازه و از جنس سرامیک محیط را به جای سری چاه روی آن قرار می دهند این کفشور در واقع کفشور مخفی هم شناخته می شود زیرا که در فضاهای بزرگی مثل حمام بزرگ و یا سالن های بزرگ با نگاه کردن به کف سالن این کفشور دیده نمی شود.

با وجود اینکه کفشور سرامیک خور تا حد زیادی می تواند از ورود آشغال ها، نظیر مو و یا دیگر مواد به داخل چاه فاضلاب حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی جلوگیری کند اما بازهم اگر سیستم لوله کشی فاضلاب منزل شما قدیمی باشد و یا تحت تاثیر عوامل خارجی دیگری که می تواند منجر به گرفتگی لوله شوند شاید نتوانید از مشکلات این چنینی در امان باشید و حداقل یکبار آن را تجربه نمایید.
از همین رو می توانید از خدمات شبانه روزی لوله بازکنی شمال تهران برچسب، شرق، غرب و جنوب پایتخت با قیمتی مناسب استفاده نمایید.

برای اینکه با انواع کفشور آشنایی پیدا کنید، به سایت برچسب رجوع کرده و نوشته انواع کفشور را بخوانید تا طرح مورد نظرتان را که با محیط خانه شما متناسب است را پیدا کنید.

کفشور سرامیک خور و معرفی مزایای آن

هر کفشوری با توجه به نقشه طراحی خودش برتری هایی به همراه دارد، که در ادامه چند نمونه از ویژگی کفشور سرامیک خور  را برای شما عنوان نمودیم و جالب است بدانید که این کفشور آب را از کناره های خود گذرانده و به قسمت زیرین خود انتقال داده و در پایان آب جمع شده را به لوله فاضلاب میرساند.

  • مشخصه ظاهری شیک و زیبا کفشور سرامیک خور که این زیبایی ظاهری به سازندگان دکور کمک خیلی فراوانی در به وجود آوردن محیط های همسان می کند.
  • این کفشور برای مدل های گوناگون تمامی سایزهای سرامیک ساخته می شود و باید بدانید که کفشور سرامیک خور برای سایز پر مصرف سرامیک که ده در ده یا بزرگتر است به صورت حاضری در بازار وجود دارد.
  • چهارچوب گوناگون فلزی مثل برنج و استیل و فولاد دارد که هر مدل از این بدنه های کفشور با توجه به قشنگی ویژه ای که دارد نظر مشتریان را به خود جلب می کند.

چند مطلب اصلی در موقع خرید کفشور سرامیکی

هیچگاه نگران زنگ زدن چارچوب کفشور سرامیک خور نباشید. این یک کفشورها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر مواد شوینده تغییر رنگ نمی دهند و چون همیشه با مواد شوینده گوناگونی روبه‌ رو هستند از موادی تولید می شوند که در طولانی مدت دچار مشکل نشوند.

در زیر کفشور سرامیک خور پیچی وجود دارد که بلندی آن تنظیم می شود و با بقیه سرامیک های دور و برش هم سطح می شود.

اگر لوله فاضلاب خانه تان گرفته شد و کفشور سرامیک خور دارید، اصلاً نگران نباشید. متخصصان لوله‌ بازکنی برچسب می توانند در کوتاه ترین زمان گرفتگی لوله شما را در هر کجای تهران با ارائه خدمات شبانه روزی همانند لوله بازکنی در گیشا برطرف نمایند، کافیست در اولین فرصت با آنها هماهنگ نمایید تا تمام برنامه ریزی ها و تجهیزات لازم را برای شما مهیا سازند.

ما در سایت لوله بازکنی برچسب توانمان را بر این گذاشتیم که برای شما مطالب آموزشی لوله بازکنی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم تا شما همشهریان عزیز بتوانید بدون نیاز به هزینه کردن از پس لوله بازکنی منزل خود بر بیایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *