همیشه لازم نیست برای لوله بازکنی به دنبال محلولهای مختلف لوله بازکن باشید و در بعضی مواقع هم می توانید به سادگی با یک سری ابزار و موادی که در منزل وجود دارد گرفتگی لوله را باز کنید مثل استفاده از روش لوله بازکنی با سرکه که خود روشی موثر در این امر است .

ما دراینجا می‌خواهیم در مورد لوله بازکنی با سرکه و ترکیبات آن صحبت کنیم، البته قبل از آن باید بدانید که لوله بازکنی با سرکه برای مواردی استفاده می شود که گرفتگی لوله درآنها شدید نیست، لذا اگر گرفتگی لوله منزل شما شدید است می‌توانید با مراجعه به سایت برچسب و خدمات لوله بازکنی طرشت یا هر منطقه ای که در آن زندگی می کنید، نزدیک ترین و ماهر ترین لوله بازکن به خود را دعوت به کار کنید تا گرفتگی لوله منزل شما را برطرف کند.

طرز انجام لوله بازکنی با سرکه

باید بدانید که لوله بازکنی با سرکه از جمله کارهایی است که خیلی ساده صورت می گیرید و چون سرکه سفید صنعتی قابلت اسیدی بیشتری دارد بهتر است از آن استفاده کنید.

حال لوله بازکنی با سرکه خالی، که اثر بخش نیست، شما باید سرکه را با ماده ای به نام جوش شیرین ترکیب کنید، وترکیب سرکه و جوش شیرین باعث فعل و انفعلات شیمیایی شده و باعث می شود که چربیها و رسوبات در لوله فاضلاب آشپزخانه را از بین ببرد و لوله را بازکند.

لوله بازکنی با سرکه و نمک

بعد از استفاده از روش لوله بازکنی با سرکه بهتر است این محلول یک شب تا صبح در لوله بماند و بعد لوله را بشویید و تست کنید که باز شده یانه در صورتی که لوله باز نشده است، حتما با مراجعه به سایت “برچسب barchasb” از خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به خود را بیابید.

ترکیب سرکه و نمک هم کار ساز است

برای لوله بازکنی با سرکه یک روش دیگری هم وجود دارد و آن هم ترکیب کردن سرکه و نمک است که می تواند کار ساز باشد.

قبل از بیان این نکته باید بگوییم که این ترکیب هم می تواند برای گرفتگی های کوچک با شدت کم استفاده شود، و اگر گرفتگی شدید است می توانید با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران یا جنوب تهران و یا هر منطقه ای که هستید در سایت برچسب تماس بگیرید و کار خود را به آنها بسپارید.

برای انجام لوله بازکنی با سرکه و نمک کافی است که این دو مارده را با هم مخلوط کنید یادتان باشد که با ترکیب این دو ماده جوشش به وجود می آید که باید فورا این ماده را در چاه بریزید تا بتواند اثر خود را بگذارد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت در ژاپن

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *